چرا مردم شیشه برقی بی سیم SpabEasy Neabot را دوست دارند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 43
نویسنده : jessica

Neabot نسخه جدید SpinEasy Cordless Electric Mop. ممکن است در مورد این پاک کن بپرسید ، من س lotsالات زیادی داشتم. آیا می تواند کاشی های حمام فراموش شده من را کنترل کند؟ آیا می تواند کثیف های آشپزخانه من را از بین ببرد؟ آیا این امر به کف چوب های سخت چوبی من لطف دارد؟

خوشبختانه ، پاسخ همه این س questionsالات بله قاطع بود! در ادامه مقاله بررسی Neabot SpinEasy Cordless Electric Mop را بخوانید و دریابید که چرا مردم عاشق این جارو برقی بی سیم بی نظیر طراحی شده برای انواع کف شدند.

[قدرت تمیز کردن برجسته]
موتور در بدنه اصلی تعبیه شده است ، بنابراین غلطک ها 400 بار در دقیقه با قدرت می چرخند. از آنجا که خاک جذب شده به طور خودکار در مخزن فاضلاب جمع می شود ، می توان خاک و جامد کوچک مایعات موجود در هر اتاق را به یک باره پاک کرد.

[عملکرد تمیز کردن خودکار]
یک پایه تمیزکاری نیز وجود دارد ، بنابراین پس از اتمام تمیز کردن ، آن را به راحتی روی پایه قرار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا تمیز کردن اتوماتیک غلطک ها شروع شود! پس از تمیز کردن ، غلتک ها را می توان روی پایه قرار داد تا خشک شود ، که بسیار راحت است.

[بی سیم و راحت برای کار]
طراحی بی سیم خودران اجازه می دهد تا چوب آزادانه 180 درجه به چپ و راست و 60 درجه به جلو و عقب چرخانده شود ، تغییر جهت فقط با یک دست آسان و تمیز کردن موثر هر گوشه خانه آسان می شود. من می توانم آن را انجام دهم

[طراحی برتر]
با طراحی ارگونومیک ، می توانید هنگام ایستادن در حالی که از زانو و کمرتان استفاده می کنید ، راحت کار کنید. علاوه بر این ، طراحی ساده و تمیز به طور طبیعی با فضای داخلی اتاق ترکیب می شود.


مونتاژ
به سادگی بدنه را صاف بایستید ، دسته را وارد بدنه کنید و غلتک ها را بچرخانید تا کامل شوند. حتی کسانی که در مونتاژ مهارت ندارند می توانند بلافاصله پس از خارج شدن از بسته بندی از آن استفاده کنند.

بیایید نگاهی به بررسی مشتری بیندازیم:

حدود دو هفته پیش Neabot SpinEasy را دریافت کرد ، که بسیار عالی است ، اما همچنین راحتی فوق العاده این تلفن بی سیم است. اگرچه کمی متفاوت عمل می کند ، اما هر دو از فرمول های تمیز کننده یکسانی استفاده می کنند.

این کاملاً جمع و جور است ، بدون نیاز به مونتاژ و سبک است. بالشتک ها تا حدی آهسته می چرخند و نسبتاً ساکت و بی نظیر است و دیگران را در خانه اذیت نمی کند.
شارژ شدن حدود 2-3 ساعت طول می کشد و این مدت زمان 25 دقیقه زمان را فراهم می کند
کف چوب های سخت را به خوبی تمیز کرد و خاک های گیر کرده ای را که جاروبرقی ها نمی توانستند تحمل کنند جمع می کند. همچنین از آن بر روی سرامیک های براق در کف حمام استفاده کنید.
هنگام تمیز کردن زیر پایه کابینت آشپزخانه و اطراف تخته های آشپزخانه بسیار مانور پذیر است و استفاده از آن آسان است ، زیرا لنت ها آنها را خراش نمی دهد.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز ذکر آن است: جمع آوری خودکار فاضلاب و تأمین آب تصفیه شده
بدنه اصلی مجهز به مخزن تصفیه آب و مخزن فاضلاب است. در حین کار ، غلتک ها به طور خودکار می چرخند تا در هنگام جمع آوری خاک در مخزن فاضلاب ، آب تمیز تخلیه و تأمین کنند. از آنجا که خاک پاک شده به جاهای دیگر سرایت نمی کند ، می توانید هر اتاق را همزمان با آب پاک کنید.
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این MOP را دوست دارم! هنگامی که آن را راهنمایی می کنید ، لنت ها می چرخند. خیلی ساکت است من آن را در کفپوش چوبی وینیل ، کاشی و کف آشپزخانه استنسیل شده جدیدم امتحان کردم. مانند یک جاذبه خاک و آلودگی را تمیز کرد.

اگر به دنبال یک جارو شکن جدید هستید ، من کاملاً شستشوی الکتریکی بدون سیم توسط Neabot را توصیه می کنم! همچنین با یک سال ضمانت ارائه می شود!

این موتور در حال حاضر فقط در ژاپن موجود است ، همین حالا از Gadgetplus خریداری




:: برچسب‌ها: mop ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: